joko tuollaisen kämmen selkään peukun lähelle tai sitten

tosin ilman noita bad girl:ä ja litalle laitettaas lasten nimet ;)
ja mihin toi tulis niin se tulis nilkkaan.
perjantai, 14. maaliskuu 2008
Kolmen ihanan lapsen äiti <3
harrastan käsitöitä neulominen on suurin intohimoni tällä hetkellä... mut sekin jää aika vähille tällä hetkellä.
Kommentit