kun tähän aikaa viä hereillä olen.... sattuuu vaan niin penteleesti tuohon oikeeseen kyleen... joten ei se ainkaan se sappi ole...eihän mua sellainen vaivaa ollenkaan. mä en oikein ymmärrä  mix toi sappi kiusaa mua koko ajan... ilmoittelee olemassa olossaan...mä kyl todella hyvin muistan jotta sellainen mulla on.. jote ei sen tarvis näin usein sitä mulle ilmitella... vituttaa  kun mtään ei oikein voi syödä... tosin tää sappi kohtaus on oikeest mun omaa syytä... leivottiin tänää korvapuusteja...nam ja niistä tuli aivan liian hyvii niin niitä sit tuli syötyy enemmän kun se yksi kappale :S mut ne oli vaan niin piru hyvii...tuoretta pullaa ja kylmää maitoa... mikä tuon vois vottaa ei mikään...nuoruus tulee mieleen :)  olis jo 23 päivä... tosin se jännittää mua ihan hirveesti vaikka mä eiän jottei siin ois mitään pelättävää mut kuitenkin...kun se on kuitenkin eka leikkus mulle... niin ei voi tietää mitä se on.. mä tiän jot siin tehään 4 mini viiltoa ja sitten niist laitetaan ne systeemis ja otetaan kivet pois niist viilloista... mut ehkä mua kaikkein enitin elottaa se jotta mul tulee tyriä...vai mitä ne onkaan..nut kuitenkin niitä pelkään eniten :( jos mulle sit tulee niitä....joo mä tiän jot mä vähän liiakaa pelittelen itteeni noil jutuil...mut noi on ne jutut kuitenkin mikä mua pelottaa enite siin leikkauksessa.

joku aika sitten otin 2litalgiinii ja pakko hakee ainkain 1 lisäää ja viä yksi lisää...ja kello on 5.13 ja edelleen sattuu :(