no vaikka siit jot mul oli tänään se ruokaterapeutin luona käynti...ja terapeutti oli yllättynyt iloisesti viimme käynnistä mulla oli pano tippunut 5kg ja se huomas sen...oli todella ihanaa kuulla kun joku sano  jot näytän hyvälle. koskaan mulle ei ole niin sanonut siin kukaan vento vieras ihminen =) siitä tuli todellakin hyvä mieli =) ja puhuttin siitäkin kun mulla on aika ärhäkkä toi sappi joka ei sitten ainna periksi oikein mitään niin mun ruoka on aika yksi puolista eli kuskusia, broiler jauhelihaa 7% rasvaa, jäävuorisalaatti ja tomaattia tuo on sellalnen jonka sappi suo mulle siis käy mulle riisi, pasta ja peruna mut noi on niin yleisii jota on syönyt aika paljon... käy toki kalakin jota tulee kans sillon tällöin syötyä :D ja hyvää vaihteluu tuohon jauhelihaan.
jot ei ole mikään ihme jos paino tippuu :D terapeuttu käski mun osaa vitamiinenä se takii jot saan vitamiinit, hiven aineet...jne multitabs ostin tänään sitten.. mut niit mun tarvii ottaa vaan joka toinen päivä..