en ois uskonut jot tuu tälläsenkin päivän kokeen TÖISSÄ... no juttelin töissä pitkästä aikaa sellaisen työn tekijän kaa jota en oo pitkään aikaan nähnyt töis....no sitten tuloo sellaanen helvetin kiukkuunen ämmä sieltä j huutaa mulle jotta tuu tänne ja sitten se lyö mua olkapäähän ja mäkättää sitten mennessään jotain ja sanon sille ämmälle jot mä tajua ihan puheestakin jottei mua tarvi lyödä niin se ämmä vaan mutisi vaan jotain...ootan sitten tilaisuutta jot pääsen sanomaan johtajalle jot onko normaalia jot ttyön tekijä lyö toista? johtaja oli ihan pihlla...no selitän jot yx työntekijä löi mua eka se ei ees menannut uskoo mua ja sitten selitin jot hän on sellainen ja sellainen mut johtaja ei oikein ymmärtänyt ketä tarkoitin no näytin sitten hänelle sen ämmän joka mua löi...siinä sit selvittelimme asiaa...niin se ämmä vaan tokaasi jot nän vaan hipaaasi mua....ja pah...kunnon lyönti se oli. se ämmä sitten suuttui yllättäväääää....ja uhkas lähtee kotiin...ja johtaja mulle jot tehkää vaan omat hommat niin siit sellviä........OU JEEE MIKÄ NEUVO sitähän me kaikki ollaan siä tehty.... kyl tekis niin mieli jotain kuohuvaa mut perkele alko on kiii :( 

että tällääänen työ tällä kertaa! paska maku vaan jäi täst päivästä huominen ei kiinnostaas yhtään!