kävin tänään hervannan tk:ssa lääkärissä, sappi vaivasta johtuneen vaivan takia
kun lääke ei ole auttanut...puhuimme kans samalla muitsa mun jutusta.
lääkäri kirjoitti mulle ultraan ajan jot ultrataan paljon mulla on niitä sappi
kiviä, jos niitä sitten löytyy paljon niin pääsen sitten leikkaus jonoon, ois ihanaa
jos pääsisin tästä sappi vaivasta kokonaan eroon. tosin sappi vaivat vaivaa mua noin
1-2kk välein mut kuitenkin liian usein jot häirittee elämääni.
harmittaa kun mulle on vaan määrätty litalgin lääkettä vaan 3kertaa vuorokaudessa.
tuntuu jot toi määrä ei riitä mulle jot 4 tai 5 ois parempi määrä. no kolmella
tabletilla on pärjätty ihan hyvin mut tänään taitaa mennä yksi ylimääräinen.

tänään siivosin asunnon  imuroin ja pesin lattiat ja laiton matot lattialle niin nyt
on kodikasta, aikasemmin en ole viittinyt laittaa mattoja kun laatikot oli viä täynnä
tavaroita nyt niitä on jo paljon vähemmän mut kuitenkin on viä muutama laatikko
joka pitäs saada pudettua...en ole mikään innokas laatikoitten purkaja. :/

huomenna pitäs sitten laittaa vaikka verhot ikkunoihin kun tänään käytiin ostamassa niitä nipsuja millä saa verhot ikkunaan, joku oli vienyt verhonipsut mukanaaa...aika typerää kun ite joutuu sitte ostaan ne ja kuitenkin unohdan. tosin en mä ees muuta tästä pois koskaan. on tää sen verran hyvä asunto jot ei koskaan ole ollut näin hyvää <3 <3

VOI KUN NETTI PIAN AUKEIS...EI JAKSAIS OOTTAA ENÄÄN!