muisten kun näin veljeni jannen jouluna 05 viimmeisen kerran maanpäällä ja oli todella ihanaa kun sain sanottua hänelle silloin jot sattui sulle sitten mitä vaan niin aina RAKASTAN SUA niinkun sisko veljeään <3 ainut mitä muistan siitä. Janne soiteli mulle vähän väliä vuonna 06 ja sanoi jota saanko muuttaa mun luo jotta kotona ei ole kivaa ja en viihdy siellä.. silloin en tajunnut jotta se todella tarkoitti sitä ja kun en ollut missään tekemissä äiteeni kans silloin jotta Janne soitteli mulle äiteeltä salaa mulle. nyt kun Janne on poissa niin ois pitänyt ottaa se mun luo asumaa niin hänellä ois ollut paljon helpompaa kun kukaa ei häntä kiusa kotona. kesäkuulla 06 tuli tyttärelleni hyvää syntymä toivotus vesti Jannelta ja se oli niin ihana viesti<3 arvostin todella jannen ihnanaa viestiä jotten malttanut postaa sitä kovinkaan pian saatuani sen. juhannuksena Janne lähetti mulle juhannus toivotukset mut muuten janne lähetteli todella harvoin viestejä. mut soittelekin sitten sitäkin enemmän ja se oli ihanaa jotte mitä jannelle kuuluu vaikka hä välillä soittelikin päivittäin mut ei se haitannut mitään kun rakas ihminen soittaa niin sitä ilomielin kuuntelee, auttaa, lohduttaa jos oli tarve =) pelkkiä ihana muistoja vaan Jannesta<3<3 <3

24.9.06 ajattelin jannea paljon ja mun oli tarkoitus myös soittaa hänelle mut jostain ihmeen syystä en soittanut :'( ois vaan pitänyt soittaa.. koska mulla oli joku pikkuinen aavistus jotta jannelle ei kuulu hyvää.. olime ilta toimissa ja laittamas tytyy unille niin puhelimeeni joka oli äänettömällä oli tullit 15 puhelia mun äiteeltä ja toiselta veljeltä ja viestejä oli 10 äiteeltä ja veljeltä...katoin puhelut no nehän oli vaan pelkkii nroita kun mulla ei ollut niiden nrot tallennettu puhelimeen luin sitten ne viestit..jossa luki VASTAA JANNE ON POISSA. Ihmettelin jotta mitä ihmettä missä poissa janne on...ja en oikein tiennyt jotta miten suhtautua noihin viesteihin kun niistä ei ollut kuulunut pitkään aikaan mitään ja nyt yhtäkkiä... no mä sitten soitin äiteelle ja kysyin jotta mitä mitä?? puhelimen poisesta päästä kuului hysteerillistä itkia  ja hyngästyinen ääni jotta janne poissa... yritin kysellä mitä on tapahtunut...mut en saanut mitään selvää sen ilkun keskeltä joten soitin veljelleni ja kysyin häneltä jotta mitä on tapahtunut. hän sitten selvitti mulle tilanteen jotta jannelle oli tapahtunut tapaurma :( kauhistuin jot voi helvetin helvetin helvetti rupesin syyttään itteeni kun en soittanut..jos oisin sottanut niin hänen vois elää viäkin....mut en soittanut....TYHMÄ MITÄ MUN VIKA.
kysyin veljeltäni jotta missä se on tapahtunut ja milloin..niin veli vastas jotto tuossa ihan lähellä päiväkodin pihassa...jot hänen huoneen ikkunasa sinne näkee.. sitten kysyin jotta kuka oli hänen nähnyt? niin veli vastas jotta joku mies joka oli omien lasten kanssa kävelyllä...niin oli vienyt muksut kotiina ja tullut jannen luo ja osittanut ampulanssin siihen...ja sitten oli kaveri mennyt tupakalle poikaystävänsä kanssa ja sen poikakamu oli ihmetellyt jot mikä tuolla on leikkipaikalla....kun janne oli ollut siellä ja he oli sitten soittanut kans ambulanssi sinne. kun ambulannsit saapuivat ja janne oli tunnistettu niin olivat soittaneet mun äiteelle ja jannen isälle asiasta jot tulisitteko käymään tk:ssa jotta janne on siellä mut kunne menivat sinne niin lääkärit olivt todenneet jannen kuolleeksi :'( suuri itkuhan heille tuli ja ymmärrän sen hyvin koska olihan se niiden iltatähti ja hyvin rakas sellainen. joka oli iloinen, iloitisi pikku asioista ja tuli toimeen kaikkien ihmisten kanssa.. hautajaiset olivat lokakuulla jonne meninne sitten ja siellä oli todella synkkää ja mun ekat hautajaiset vaikka oli niitä ollut muutamat mut en ollut pystynyt meneen niihin mut nyt oli pakko saattaa mun rakas veljeni viimeiselle matkalleen. onneks sää salli oli aurinkoinen ilma. kun pappi puhui alttarilla arkun vieressä niin näin janne enkelinä sistumassa siinä alttarin reunalla ja vilkutti<3 en koskaan ole itkenyt niin niin paljoa kun silloin..iku ei meinannut millään loppua ja onhan se tavalista kun menettää rakkaan veljen. en koskaa ole halunnut saattaa veljenäi hautaan noin nuorena Janne oli siis 10vuotias silloin. jot janne ois täyttänyt muutaman kk:n päästä 11 vuotta.

en varmaan koskaan pääse tästä ylitte ;'( ja ymmärrettää se on.
muistio TÄSSÄ johon saa käydä kirjoittamassa.