eilen kärsin sapesta ja selkä särystä jot jouduin lähteen sairaalaan päivystykseen kun otti niin prk selkään jot mikään ei ollut hyvä...no onneksi ei tarvinnut kauaa venail  kun lääkärille pääsyä.. ja kirjoitti sit 600 buranaa. enhän sellainen ees auta yleensäkkään mitään... ja kävin mä silloin myös sairaan hoitajalla ennen lääkärille menoa niin se meinas jot ois tarvetta antaa lihasten reitoutus piikku mut paskat lääkäri sellast mulle antanut... se sairaan hoitaja katto jot mul o selkä lihakset ihan jumissa...jot ne pitäs saada rentutetuksi... mut mil ne rentouttaa?? hierontaa ollaan koleitu ja kuumaa suihkuu noi kyl auttaa mut vaan hetkski :(

no tänään yllätys yllätys taas saatanan sappi iski jok helvetin päivä sekin tulee... multa oikeest loppuu kohta huumoro tuon sapen kans...mut 15 päivä meen sitten sinne ultraan ja toivottavasti se leikkaus aika sit tulis nopeesti.... joten en oikeen jaksaas enää päivääkään tätä sapen  kans pelleilyy...mä en oikeesti kohta voi syödä enään yhtään mitään kun aina tulee helvetti se kohtaus...ja mitä oon tänään syönyt no okei olen syönyt suklaata mut 80g mut siinäkin tais ilmeisesti olla aivan liikaa...


ens kuulla alkaakin sitten karkiton marraskuu