heräsin 9 aikaan aamulla sitten 12 aikaan oli pakko mennä jo makoileen laitoin typynkin päikkäreille siin samalla mut klo oli lähempänä yhtä ku typy nukahti... jot aattelin jot hetken makoilen kun lääkärin piti soittaa mulle tänään 13-14 välillä. katoin seuraavan kerran kelloa niin se oli melki jo kaksi...ja äkkii kattoon puhelinta niin yksi puhelu oli tullu puol 2 aikaan joten lääkäri oli soittanut mulle ja mä vaan olin nukkunut...kiukutti aikas laikka kun silleen kävi...mitiskelin hetken ja päädyin sitten siihen jot mä soitan sinne tk:n ja otan vaikka uuden soitto ajan läääkärille..ja niin sitten sovimme sen naisen kanssa joka siä toises päässä vastasi. =)

tänään olen pakkaillut taas tavaroita laatikkoon ja heittänyt ylimääräisii tavaroita taas roskiin. lauantaina viemme tyhjät pullot kauppaan toivottavasti niistä ees jonkun verran sais..