nään en ole viä polttanut yhtäkään..enkä aijokkaan  =D en enään sorru siihen pahuuteen. ihmettelen miten se oli niin helppo lopettaa silloin sunnuntaina ilman mitään syytä, tupakki vaan rupes maistuun aivan järkyttävän pahalle, niiinkun eilenkin jot oksennus meinas tulla. nyt on mun osalta poltettu mun elämäni aikana jo ihan tarpeeksi joten keuhkot on nyt ni hyvin tervettu jot enempää tervaa ne ei enään tarvi..*virn*

alotin polttamisen kun olin 9luokalla tai sekin oli menki loppu suoralla ja siit lähtien olen polttanut säännollisesti joka päivä jokus enemmän ja joskus vähemmän mut polttanut kuiteski... toki typyn raskaus aikana olin polttamatta ja imetys ajan kans..mut sitten kuitenkin sorruin taas polttaan mua kyl harmittaa kun aloin typyn syntymän jälkeen polttaan, ei kerta kaikkiaan siin ollut silloin mitään järkee.