jee me saadaan tietokone pöytä niin saan tän pöydän sitten ompelu hommiin :p ihanaa, niin ei tarvitte ainakaaa ommella aina kiettiössä. kun keittiössä ompelee niin silloin piti aika kone pistää pakettiin ja takas kaappiin nyt ei sitten tarvitte kun ottaa johto seinästä ja laittaa koneen suoja päälle niin se on sitten siinä :D.
noniin nyt on käyty salilla, tunnin oltiin :) siä oli kivaa ens viikolla uudelleen:p
aattelin taas mennä aikasin nukkumaan... klo 23.30
perjantai, 11. elokuu 2006






Kommentit