siis oikeesti mä en ole syönyt yhtään mitään väärää tänään käytiin lenkillä  ja sen jälkeen rupes jomotteleen sapen kohalta....oikeesti ei kivaa....olen tässä nyt jo ottanut 2 litalgiinii ja ne on auttanut mut taidan ottaa yöki viä varmuuden vuoksi yhen viä..........älä koskaan sano ääneen jot ihanaa kun ei mun juhlimien seurauksena ollut sappee...ja sitten heti tulee...peekele

anteeksi kirjoilu! mut hitsittää jot tulee vaikkei mitää vääräää oo syönytkään...prk... vai pitääs lenkkeilykin jättää pois jot ei siitäkään tulis kohtauksii..............jeee! sekooon!

huomenna meen aamul käymään (mikäli herään) niin verikokeissa tuossa tk:sa  tarkistuttaan jot onko ne kohillaan ne arvot.. vai heittääx ne ihan härän pyllyä...ties koska nekin on katottu.......... et tälläistä taas tällä kertaa..

tuossa yx päivä huomasin jot enhän mää tänne enää merkkaa muutakun nää sappi jutut ja painon......heh... ei avan mun ei oo oma kone toiminnassa kun siitä hajos virtajohto...vai mikä ihme se onkaan nimeltään niin en oo päässy päivättään kovinkaan usein tätä mun blogia... pitää käyttää toista konetta....ja mä en sitten yhtään tykkää tästö pöytäkoneesta...perseestä...kun on tottunut kannettavaan<3