pitääs pakata valmiiksi ku meil o aina käynyt niin jot silloin muutto päivänä kaikki sit pakataan ja se ei ole kivaa kun on kiire saada kämppä tyhjäksi...tää on mun viimmeinen muutto vuokra-asuntoon jot seuraava muutto on sitten omaan asuntoon ;D.  olen tänään kuitenkin ollut niin ahkera jot olen yhen kaapin saanut pakattuu jo laatikoihin. eilen tyhjäsin varastosta kaikki turhat tavarat ja ison matonkin sain pestyy ja nyt se oottaa kuivana ja rullattuna kaapisssa uuteen asuntoon pääsyä :D

sitten tää hemmetin kone ei toimi aina kunnolla vaan välillä väittää jot sivua ei voi näyttää jot yritä myöhemmin uudelleen...prkle :s...

sitten yksi onnellinen hetki oli kun mun isä tuli käymään ja kattomas tuota miedän autoa kun se o seissy mun pihaas 2kk kun se ei vaan halunnut lähtee käyntiin niin mun isä korjasi sen...ja nyt sitten sil pääsee ajamaan :D ihanaaa =D =D. niin ja löysin tyhjiä pulloja tänään..vein ne titenkin kauppaan ja sain 22€ joku ei ollu jaksanut viedä niitä kauppaan saakka :)