noniiin taas jälleen kerran..on taas aivan ihana sappi kohtaus menossa...litalgiiniä olen ottanut jo 4 mut eihän niistä mitään apua ole... ripeen oleen lmeisesti niille jo aika immuuni...vai mikä se sana onkaan... mut kuitenkin... saan oikeesti vetää niitä ihan sika paljon ennekun ne auttaa mulle... mut nyt on vaan yx ongelma mulla ei ole litagiineja kun muutama joten en voi niit nyt vetää kaikkii jos tää päättääkin jatkua monta päivää mut toivottavasti ei kestäisi.. mulle auttaa kun juon tavallaista vihreetä teetä mut nyt ei ole tavallaista vihreetä teetä :( muutakun sellsita vanilian makuista vihreet teetä vaan ja se ei tunnu auttavan niin hyvin kun se tavallinen..täs juonut jo pari kupillista ja ei mitään apua.. vessaan saa ainakin kohta mennä jos viä kopillisen juon :(
 mut onneksi alle kk:n pääst on se leikkaus aika.. luojan kiitos....

sitä onkin aikaa kun mulla on ollut viimmex sappikohtaus... *poputtaa puuta* mut sitten kun se tulee tauon jälkeen niin se on kyl aika pahan lainen :( sen vaan olen huomannut. mä en syö enää yhtään mmitään... muutakun sen leikkauksen jälkeen vasta...jos silloinkaa uskaltaa.