hyvä otsikko mut kuvaa tunne tilaani todella hyvin... eilen olin viä suhkot innokas töissä mut sitte siinä puol kolmen aikaan sanoin työ kaverille jot meen jutteleen johtajalle....no menin ja pyysin siltä työ todistuksen kun mulla loppuis maanantaina työt väliaikaisesti ainakin....no mut kyseln jot koska mul sit jatkuis lisää työt niin se sano jot näillä näkymin ei ei ainakaan lähi aikoina...just jooo...sano jot pääsen soitto listalle joo ei kiitos en jaksa päiväst toiseen kyylätä uhelinta jotta koska mulle soitetaan jot pääsen töihin... jot mielummin teen listaa niin se on paljon selkeempi....plaah....mut tosiaan sen johtajan kaa kun saatiin asiat juteltuu niin jokseenkin mun kiinnostus oli aika miinuksen puolella jot ei kiinnosta se työ enään...no mut tein kutenkin omat hommat loppuun niinkun aina ennenkin...ei oo tapana jättää omii töitä muille. sitten eilen kävi niin jot mul rusahti olkapää aika pahasti kun jouduin peseen latiaa ja lastaan sen viä niin olkapää ei oikein tykännyt siitä sitten...=S aamul 8 aikaan kävin sairaanhoitajan luona ja se kirjoitta mulle sit nää muutaman päivää saikkuu jot saan olkapään vähän paremmaksi...