aamul kun heräsin niin heräsin viiden aikaan niinkun silloin 10.3 kun oli se sappileikkaus aika niin tosiaan aamul heräsin aikasin ja olin ihan paniikis jot apua mun pitää kohta olla siä sairaalassa...menin kattoon miestä jot joko se on noussut ylös kun lupas noustä mun kans yhtä aikaa ja kattoo jot kaikki tarpeellinen tulee mukaan sinne sairaalaan...( sillo 10.3 se heräs yht aikaa ja soiti takin ja kaikkee) olin herättämäs äijää jot mitä hel....sää viä nukut jot mun tarvii kohta lähtee...mut stten tajusinkin jotta ei mun tarvi lähtee yhtään mihkään jotta se oli jo viikko sitten...
kyllä mua huvitti kun tajusin asian jot olin menin toisen kerran leikkaukseen...mitähän ne siä sairaalas ois saonut jos sinne oisi ilmestynyt ja väittänyt jot tulin sappi leikkaukseen :D ois varmaan passittanut mut saman tien takas kotiin nukkumaan..
stten kun tosiaan 6aikaan pääsin nukkumaan takas niin kyl pikkasen nauratti aamul 10-11 välil ku heräs jot oikeesti mä olin lähös aamul leikkaukseen =D

oisan se ollu huvittavaa jos oisin herättänyt äijän ja väittänyt kven kovaa jot mun tarvii ollla sairaalas 6.30 :D ois vaan nauranut...tai naurohan se aika makeesti kun sitten aamu päiväl kerroin mitä olin oikein ölmöillyt